Sunday 16 June 2013

Netflix iPad VPN og problemer

Netflix iPad VPN og problemer


Netflix iPad VPN og problemer
Lagde meg en Netflix konto i gr. Netflix fungerer helt fint p min Mac med hotspotshield. Fikk i gr netflix til fungere p ipad, uten vpn ved hjelp av locationfaker fra cydia, alt fungerte knall og jeg streamet flere serier.
Men i dag nr jeg sto opp skulle f min daglige dose med topgear fikk jeg error, "you cannot watch netflix from this location" damn. Tenkte da at vpn skulle fungere fin fint, men neida har prvd to fungerende VPNer fra HotSpotShield og BestFreeVPN sammen med og uten locationfaker, men jeg fr den samme erroren. Wtf. BestfreeVPN er en PPTP og HotSpotShield er en IPsec protokoll.


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



40+ countries vpn only $1.99

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.