Friday 13 February 2015

Windows Small Business server og VPN

Windows Small Business server og VPN


Windows Small Business server og VPN
Hei, har jobbet p Mac siden jeg startet i ny jobb. Fikk "go" for bruke Mac i et Windows milj og er alene om det.
Jeg har p egenhnd ftt til synce Entourage 2008 med Exchange og det hele fungerer som en drm mellom Mac, Exchange og HTC S730.
Men! Jeg har plyet diverse forum for finne svar p flgende sprsml (og jeg er ikke den eneste som lurer...): Hvordan flytte filer mellom Windows server (Small business) og Mac?
Det kryr av sprsml om dette der ute... og enda flere svar. Men, de hjelper meg ikke nevneverdig. Jeg forstr rett og slett ikke nok av dette.
Er det i det hele tatt mulig f dette til virke?
Jeg logger p serveren i dag via Remote Desktop Connection for Mac og kan jobbe p serveren med de programmene jeg nytter der. Har ogs forskt opprette en VPN tunell, denne kontakter og logger p, sender og mottar pakker (iflg indikatoren) men jeg "ser" fortsatt ikke serveren...


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

• Only$1.99

• High Speed
• All country server

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.